andlighet

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Vill någon pussa mig :-D

Av Elin - 29 april 2012 14:58




Ge mig en puss?


För länge sedan levde en flicka som heter Hilda, som hade blivit föräldralösa på en ung mor, togs upp av sin far, som var en macho tyrann med henne, jag förbjöds från gatan utan kunde bara gå till handla mat och ändå var jag förbjuden att se någon tur.


En eftermiddag, när hon återvände hem från marknaden, tropeso med en pojke som heter Genaro, vilket var helt förälskad, det var kärlek vid första ögonkastet, frågade pojken hans namn, men rädda Hilda, körde av rädsla för att hennes far såg converzando med det konstigt, men hon omedvetet följde sin man för att ta reda på var kvinnan bodde, som hade blivit vansinnigt förälskad.

Med tiden började ett förhållande hemligt, på natten, smög han bort i källaren av Hilda och det var där de hade sitt kärleksnäste.
Tyvärr var en natt som han gav en passionerad kyss, upptäcktes av fader Hilda, som pistolen i hand, mördaren av 10 skott på stackars Hilda Genaro.A värre straff väntade honom efter en hård och hårda stryk, tog fadern en tråd och nål, som beslutade att sy sin dotters mun när han sa "och som bara vet hur man använder din mun plattityder som att du förlorat, aldrig att öppna henne igen." Efter det här grymma handling, levande begravd i källaren av huset tillsammans med Genaro, men innan han dog, svär Hilda hämnd på alla män som hans far.


Så säger, om du är en dålig människa, Hilda du lurar ner på gatan och när du minst anar det kommer du att hindra passagen och med munnen sys despedasada och du kommer att säga "ge mig en kyss?" oavsett svar, kommer ditt straff att vara död, inte före, sy munnen full, verkligen var hans far hans första offer, eftersom en vecka morden, hittades död av en hjärtattack, med cellada munnen med gänga .... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 november 2012 11:30

Hej alla ! Nu så kommer jag inte använda den här sidan mer tyvärr bara för att jag har en ny gilla sida på facebook som ni kan komma in och kolla på och gilla där inne :-) så gå in och gilla här Ghosts Secret heter gilla sidan .           ...

Av Elin - 17 oktober 2012 15:19

Av Elin - 3 maj 2012 09:23


               

Av Elin - 2 maj 2012 13:20

                    

Av Elin - 2 maj 2012 10:50

Ouijabräda    Ande kontakt är inget man ska leka med, utan var väldigt seriös. Många tror att Ouija och Anden i glaset är en lek, även här är det fråga om att ha kontakt med andar. Om man är oseriös ...

Presentation


Välkommen
---------
Hej, jag heter Elin...
Du är välkommen in här i min hemsida
och jag tackar för att du besöker mig och min blogg.
Skriv gärna i min gästbok

Sidan kommer handla om Andlighet och spöken och väsen :-)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards